مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 00:152023-10-06سياسي

فارس من| از کاهش ساختمان های ناایمن تا پلمب املاکی های متخلف


معاون عمرانی فرمانداری تهران به دغدغه های شهروندان و مخاطبان خبرگزاری فارس در خصوص سرویس مدارس، ساختمان های فرسوده و ناایمن، خانه های 25 متری و .

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس ـ مریم عرب انصاری: ساختمان های ناایمن، بافت فرسوده، منازل پلاک قرمز، مشاور املاک های غیرمجاز، خانه های 25 متری، ترافیک پایتخت و سرویس مدارس از جمله دغدغه های شهروندان و مخاطبان خبرگزاری فارس بود که در قالب پویش های متعددی در سامانه فارس من مطرح شده و پیگیری شان را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

مواردی که ما آنها را با سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران مطرح کردیم و در گفت وگویی یک ساعته سعی کردیم پاسخ مناسبی به دغدغه شهروندان داشته باشیم؛ بخوانید:  * پایش ساختمان های ناایمن در قالب تیم عملیاتی و بر اساس یک برنامه زمانی مشخص انجام می شود ** ساختمان های ناایمن یکی از معضلات شهر تهران است؛ به خصوص اینکه تعدادی از مالکان آنها به اخطارها هم توجهی ندارند.

حال با توجه به آنکه لیست اسامی ساختمان های ناایمن اعلام شده است، بفرمایید برنامه فرمانداری تهران در این زمینه چیست؟ برنامه ساختمان های ناایمن به طور خاص پیگیری می شود؛ بدین ترتیب که یک گروه مشخص طبق یک برنامه زمانی از پیش تعیین شده در مناطق 22گانه شهر تهران ساختمان ها را مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| از کاهش ساختمان های ناایمن تا پلمب املاکی های متخلف

فارس من| از کاهش ساختمان های ناایمن تا پلمب املاکی های متخلف